2015 metais SAINT-GOBAIN švenčia 350 metų sukaktį!

Sg 350 lat 2

„Mes švenčiame „Saint-Gobain“ 350-ies metų sukaktį. Tai – istorija, menanti vyrus ir moteris, kurie surėmę pečius sukūrė seniausią bendrovę, įtrauktą į Prancūzijos vertybinių popierių biržos indeksą „CAC 40“, ir vieną ilgiausiai gyvuojančių gamybos įmonių pasaulyje. Mes nusprendėme pasinaudoti šia išskirtine galimybe ir pristatyti savo strategiją, vertybes bei ryšius, kurie sieja mus su suinteresuotomis šalimis. Be to, tai puiki proga priminti klientams, kad esame įsipareigoję dirbti jų labui ir visuomet būti jų pusėje. Tiesą sakant, mūsų misiją „Dėmesys klientams“ vykdo jau daugiau kaip 15 žmonių kartų – mes stengiamės išspręsti klientų patiriamas problemas ir padėti jiems pasiekti ilgalaikę sėkmę.

Ši sukaktis kiekvienam suteikia galimybę ir progą dar labiau sustiprinti tai, kas jau pasiekta per 350 įmonės istorijos ir 350 nuolatinių naujovių metų. Mūsų patirtis liudija, kad mes suvokiame ilgalaikę perspektyvą ir į ją atsižvelgiame. Ji taip pat suteikia mums ir pastovumo, ir lankstumo, būtino prisitaikant prie nuolat besikeičiančio pasaulio. Mūsų istorija – tai įrodymas, kad esame įmonė, kuri nuolat „pralauždavo ledus“ ir drąsiai priimdavo technologinius iššūkius. Atsigręžę į nueitą kelią, dairydamiesi po mus supantį pasaulį ir žvelgdami į tai, ką darome, galime tvirtai teigti, jog turime daugybę priežasčių tikėti ateitimi, ir šią sukaktį minime nukreipę žvilgsnius pirmyn, į naujoves. Šia optimistine žinia ir norėtume pasidalyti su jumis 2015 m.“

„Saint-Gobain“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Pierre`as André de Chalendaras


„SAINT-GOBAIN“ – į ateitį žvelgianti įmonių grupė

                      

350 reasons va 600 lt1

Pasaulis be ribų. Nuo XIX am. šeštojo dešimtmečio, kai pradėjo veikti pirmieji fabrikai už Prancūzijos sienų, t. y. Vokietijoje, „Saint-Gobain“ tapo tarptautine grupe, kuri šiandien veiklą vysto 64 pasaulio šalyse.  

Siekiame tvaraus vystymosi. „Saint-Gobain“ siūlo ekologiškus produktus ir sprendimus, kurie leidžia pasiekti aukštą vartotojų komforto lygį, padidinti energijos vartojimo efektyvumą ir kartu sumažinti poveikį aplinkai.

Naujovės keičia pasaulį. „Saint-Gobain“ yra viena iš lyderių tarp 100 progresyviausių pasaulio bendrovių. Naujovės yra mūsų istorijos ir tapatybės dalis. Pažangūs produktai keičia mūsų aplinką ir kasdienio gyvenimo kokybę.  

Talentas beribis. „Saint-Gobain“ tvirtybė slypi mūsų darbuotojuose. Siejami bendrų vertybių, kiekvieną dieną jie imasi iššūkių, siekdami pateisinti milijonų klientų visame pasaulyje lūkesčius. 

Patogiu būstu įmanoma aprūpinti kiekvieną. Siekdama užtikrinti tvarią gyvenamąją aplinką kiekvienam, „Saint-Gobain“ siūlo pritaikytus prie vietos rinkos poreikių produktus ir plėtoja „Saint-Gobain Initiatives“ fondo veiklą.

Saint-Gobain“ semiasi iš praeities ir žvelgia į ateitį. Jau 350 metų įmonių grupė „Saint-Gobain“ nuolat keičiasi, kad galėtų prisitaikyti prie pasaulyje vykstančių permainų ir remti jas.


Jubiliejaus iškilmės

                             

2015 m. sausio 9 d. Pierre`as André de Chalendaras, „Saint-Gobain“ grupės prezidentas ir generalinis direktorius, Šanchajuje iškilmingai pradėjo pirmąjį jubiliejinių – 350-ies metų – „Saint-Gobain“ iškilmių renginį. Šventinė programa kupina įspūdingų įvykių:   

Kilnojamuosiuose futuristiniuose paviljonuose visuomenei numatyta pristatyti naujus „Saint-Gobain“ pasiekimus, išskirtines įmonės žinias ir patirtį statybinių medžiagų gamybos srityje. Prisiliesti prie ateities tikrovės ir pasimėgauti menine programa lankytojai galės keturiuose pasaulio miestuose:

  • sausio mėn. Šanchajuje (Kinija),
  • balandžio mėn. San Paule (Brazilija),
  • birželio mėn. Filadelfijoje (JAV),
  • spalio mėn. Paryžiuje (Prancūzija).
Pavilijonai Šanhajuje
Pavilijonai Šanhajuje
Pavilijonai Šanhajuje
Pavilijonai Šanhajuje


Vasario mėnesį internete pradės veikti virtuali paroda penkiomis kalbomis (prancūzų, anglų, vokiečių, ispanų, portugalų). Daugiau kaip 700 archyvinių dokumentų pristatymas taps puikia proga stebėti ir nagrinėti „Saint-Gobain“ istoriją iš naujo, remiantis anksčiau neskelbta informacija ir asmeniniais istorijos dalyvių patyrimais.  Parodos lankytojai galės apžiūrėti aplinkos tyrimų inovacinių technologijų galeriją, susipažinti su šešiomis teminėmis sekcijomis („Medžiagų evoliucija“, „Nuo reklamos iki rinkodaros“, „Saint-Gobain“ pasaulyje“, „Svarbiausi pasiekimai“, „Apie darbą“, „Bendrovės valdymas ir organizacinė kultūra“) ir, pasinaudoję įspūdinga trimate „Manufacture des Glaces“ rekonstrukcija, aplankyti Didžiosios Prancūzijos revoliucijos laikų stiklo fabriką. Taip pat parodos svečiai gali patys padėti kurti parodą, siųsdami savo dokumentus ir asmeninius pamąstymus.

Jubiliejinę knygą, pasitelkus QR kodų technologijas sujungtą su virtualia paroda ir išverstą į penkias kalbas (prancūzų, anglų, vokiečių, ispanų, portugalų), pavasarį išleis „Editions Albin Michel“ leidykla. Ši knyga taps glaustu informacijos apie „Saint-Gobain“ grupės praeitį ir ateitį rinkiniu, kuris leis iš arčiau pažvelgti į šią įmonę įvairiais aspektais.

Šį pavasarį žaidimą „World 350“ bus galima nemokamai atsisiųsti į išmaniuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius. Žaidėjai galės pasitikrinti kompiuterinius įgūdžius ir pakviesti draugus bei artimuosius varžytis žaidime, kuriame yra subtilių užuominų į „Saint-Gobain“. Žaidėjų užduotis – namų statyba „World 350“ planetoje.

Ir pagaliau, š. m. spalio 15 dienajubiliejus, kurį švęs visi „Saint-Gobain“ grupės darbuotojai visame  pasaulyje. Sukakties minėjimas simbolizuos „Saint-Gobain“ darbuotojus jungiantį ryšį.


350 metų istorijos

      

Sg350 label turkoosi

Saint-Gobain“ istorija liudija nepaliaujamą diversifikavimo ir persitvarkymo siekį. Be to, įmonių grupė didžiuojasi galėdama ir toliau plėtoti savo pirminę verslo koncepciją – stiklo gamybą – net jeigu šiandien ji sudaro vos 11 proc. visų pajamų. Kiti skiriamieji „Saint-Gobain“ bruožai – tai naujovių tradicija ir dinamiška veiklos plėtra tarptautinėje rinkoje.

XVII amžius
Karalius Liudvikas XIV, savo finansų ministro Žano Batisto Kolbero įkalbėtas, įsteigė veidrodžių fabriką (pranc. La Manufacture royal des glaces), kad nugalėtų Veneciją – pagrindinį konkurentą veidrodžių gamyboje. 

XVIII amžius
Veidrodžiai tampa madingi ir labiau įperkami. Šį šimtmetį dėl padaugėjusių karaliaus ir turtingų miestiečių užsakymų manufaktūra, kurioje anuomet dirbo daugiau kaip tūkstantis žmonių, buvo modernizuojama ir klestėjo vis labiau. 

XIX amžius
„Saint-Gobain“ dėl aršios tarptautinės konkurencijos diversifikavo savo veiklą ir pradėjo gaminti chemines medžiagas. Amžiaus pabaigoje stiklo ir cheminių medžiagų gamyba sudarė esminę bendrovės veiklą. Vėliau sėkmę „Manufacture des glaces“ atnešė suklestėjusi naujoji architektūra „iš stiklo ir plieno“, kuri dominavo viešųjų pastatų projektuose, pavyzdžiui, parduotuvėse, stotyse ar miesto arkadose.

XX amžius
„Saint-Gobain“ pradėjo domėtis įvairiais stiklo produktais (buteliais, optiniu stiklu, stiklo pluoštu ir pan.). Revoliucija transporto gamyboje ir modernioji architektūra, kurioje vis dažniau imta naudoti dideles stiklines plokštumas, tokias kaip pastatų sienos, atvėrė naujas pardavimo rinkas. 1970 metais „Saint-Gobain“ susijungė su „Pont-a-Mousson“, ketaus vamzdžių gamintoja. Tai lėmė naujo valdymo stiliaus atsiradimą, vieną po kitos sekusias nacionalizaciją ir privatizaciją, tyrimų intensyvėjimą ir veiklos plėtrą kitose šalyse, strateginių sprendimų dėl atskirų veiklos sričių pirkimo ir pardavimo priėmimą. Tarp svarbiausių investicijų būtina paminėti „Norton“ bendrovės perėmimą 1990 metais. Toks sprendimas „Saint-Gobain“ užtikrino stiprią padėtį pažangių medžiagų gamybos segmente (abrazyvinės ir keraminės medžiagos, plastikas). 1996 metais įsigijusi bendrovę „Poliet“ („Point. P, Lapeyre and Weber“), „Saint-Gobain“ galėjo žengti į statybinių produktų platinimo rinką (2013 metais – 45 proc. pardavimų apyvartos (be PVM)).

XXI amžius
„Saint-Gobain“ nukreipia savo strategiją tvaraus vystymosi link ir kartu tęsia veiklą daugelyje pramonės rinkų. Grupės gamyklų skaičius visame pasaulyje nuolat auga. „Saint-Gobain“ perima daug svarbių bendrovių, siekdama plėtoti savo statybinių produktų pardavimų tinklą Europoje ir produktų asortimentą, pavyzdžiui, 2005 metais ji įsigijo „British Plaster Board“ įmonę (tinkas ir gipso kartono plokštės), 2007-aisiais – „Maxit“ (pramoniniai mišiniai).

APIE„SAINT-GOBAIN“
2015 metais bendrovė švenčia 350 jubiliejų. 350 priežasčių tikėti ateitimi. „Saint-Gobain“, kaip pasaulio lyderė statybų rinkoje, remdamasi savo patirtimi ir inovacijų potencialu, kuria, gamina ir platina statybines medžiagas, siūlo naujoviškus sprendimus ir kartu atsako į pagrindinius mūsų laikų iššūkius: ekonomikos augimą, energijos taupymą ir aplinkos apsaugą. Grupė „Saint-Gobain“, kurios apyvarta 2013 metais siekė 42 mlrd. eurų, veikia 64 pasaulio šalyse, joje dirba beveik 190 tūkst. darbuotojų. Daugiau informacijos apie „Saint-Gobain“ rasite www.saint-gobain.com puslapyje ir „Twitter“ paskyroje @saintgobain. 

21bf43f